2013-08-20

Ny vecka

Vi håller på att fixar med huset, vart på IKEA och rensat och haft oss.
Way overdue.
Nu ringde dom från dagis och frågade om Noer fick följa med en kompis hem. Igen.
Tredje gången på en vecka.
Vet inte hur jag ska tolka att ungen inte verkar vilja vara hemma mer : (

På fredag hämtar vi B och åker på middag hos Erik och Elsa, har kräftskiva här på lördagen och är bjudna på middag hemma hos B på söndagen.
Sen blir det kryssning med syrran på måndagen (gahh) och Popaganda med Håkan helgen efter.

Däremellan ska jag plugga som en dåre och försöka ta tag i garaget med John.
Han har lovat att han ska försöka slänga lite saker men känner jag honom rätt kommer det bli en diskussion om varenda grej jag vill bli av med. Större horder får man leta efter.
Det går verkligen knappt att komma in i garaget och det är stort. Eller va stort.
När vi flyttade in här hittade jag tex. en stor flyttkartong med endast ett litet rep i.
Nödvändigt.

Måste göra mer plats för Fridas kläder också så det finns inga undanflykter längre.
Men jag drar mig verkligen för det.
Det finns få saker jag blir så stressad av som högar med grejer i oordning.


Försöker rädda oss från en sån här situation älskling. 

Inga kommentarer: