2013-07-31

På båten på väg hem

Lite deppigt. Hade inte haft några problem alls med att vara kvar i några dagar.
Hade velat åka tillbaka till Fårö. Blå Lagunen. Furillen.
Men vi har haft det ashärligt så jag ska inte klaga.
Idag åt vi lunch på Tott Hotell innan John och Noer åkte och hälsa på lite släktingar och jag strosade runt och pluggade lite på en uteservering i Visby.
Sen började det regna och vi passade på att gå på Monsters University med Noer.
När vi kom ut från bion sken solen och värmen var tillbaka.
Helt rosa himmel nu utanför båten.

Noer har vart tapper och härlig nästan hela semestern.
Han har sovit till 0930 varje dag vilket har vart helt underbart.
Jag älskar att vakna innan först av alla i familjen.

Imorse vaknade jag av roliga nyheter. Johns låtsassyrra Sanna och hennes Alex fick sin andra dotter igår. Älskar att få bilder på nykläckta ungar!
Längtar efter att få träffa familjens yngsta tjej. Många brudar i släkten nu!

Nu längtar Noer tillbaka till dagis och sina kompisar. På söndag ska han sova över hos hans bästis Mikael medans jag går på Prince.
Vet inte vem som är mer exalterad, han eller jag.´
Jag kommer grina mest i alla fall.

Inga kommentarer: