2013-07-18

Nedräkning

till semestern.
Gud vad vi längtar.
Och shit vad vi har mycket att göra innan.
Igår fick Noer åka hem till sin kompis Gustav så jag kunde göra klart en grej till skolan men jag ligger fortfarande efter.
Orkar inte tänka på det.
Det blir nog bra tillslut.

En av våra grannar är på semester i Frankrike och har lämnar efter sig ett hus som konstant piper och larmar. Håller på att bli tokig.
Förra helgen tjöt huslarmet oavbrutet i flera timmar, tror larmbolaget har vart ute fem gånger men dom lyckas inte få stopp på pipandet.
Dom kommer hem imorgon som tur är.

Imorgon kväll kommer Leif, Jenny och Emanuel över och grillar med oss och Frida.
Sen jobbar John på lördagen och jag och Noer tänkte pallra oss ut till Nynäshamn och bada innan John möter upp oss. Ska bara släppa in Åsa, Ian och kidsen i huset först.
Dom ska bo här medans vi är på Gotland och hålla Frida sällis : )

Erik och Elsa och twinsen kommer och bor med oss i några dagar när vi är på Visby Strandby.
Mysigt att få hänga med tjejerna lite.
Jag älskar att vi har ombokningsbar returbiljett hem från Gotland så vi kan stanna några dagar längre om vi vill.

Enda molnet på himlen nu är att klant-Gina har bokat in John till London på samma helg som vi har biljetter till Prince.
Va helt säker på att det var helgen efter.
Har en biljett över och ett ganska stort behov av barnvakt söndagen den 4/8.
Maila mig om ni är intresserade av något av det.


Inga kommentarer: