2013-06-09

Söndag bloody söndag

Noer sov till 0945. Hurra för det.
Sen råkade han ha ut en hel kanna med saft över min bästa dator.
Den datorn jag just fört över alla filer till från den gamla sega datorn så sent som i fredags.
God dammit asså. Gahhhhhh.
Den är stendöd och jag orkar inte.

Sen ringde folk jag inte ville prata med och folk jag ville prata med svarade inte.
Från ingenstans öppnade sig himlen och det blev sommar 2012 igen.

Kom på att vi inte har hittat någon som kan gjuta utanför mansrummet och jag blir helt matt av tanken på att börja snacka och deala med massa hantverkare igen.

Nu är Noers kompis Gustav här och leker så Noer iaf slipper hänga med sin sura mamma.
John jobbar och jag hatar BWM för jag behöver min snubbe här nu.
Och just det. Överlådan till köksön har gått sönder och kommer inte gå att fixa, mitt parasoll för tvåtusen spänn är busted, vår grills ena brännare har spruckit, vår förstärkare i källaren som ett barn hoppat på blir inte gratis att hämta ut, det nymålade räcket till entrén flagnar redan,
min Iphone 5 hänger sig hela tiden och allt annat skit smått som stort som just nu idag i den här stunden känns asjobbiga och oöverkomliga.

9 juni. Skitdag.

1 kommentar:

Zaragrodan sa...

Get better soon! ❤😉