2013-06-11

Måndag

Så mycket regn.
Blev ganska glad när jag stod i hallen på väg till dagis och Noers kompis mamma ringde och bad att få ta med Noer hem på middag. Hade inte vart roligt att gå hem med honom i det där monsunregnet.

Försöker få så mycket plugg som möjligt gjort innan midsommar så att jag inte kommer efter sen när vi är iväg. 
Jag börjar misstänka att jag valt fel engelska kurs.
Läser engelska 7 där jag nu i veckan fått en uppgift att skriva en fanfiction om en karaktär i en bok från deras boklista.
Trodde det skulle vara mer affärsengelska men helt plötsligt ska jag skriva en mindre bok om typ Scout i To Kill A Mockingbird i en situation hon inte vart i som ett möte med en alien kanske.
Opepp på den.

Men. John fixade köksön igår och jag lyckades fixa datorn idag. Hurra!!
Med det i åtanke och efter en natts sömn har det här vart en tusen gånger bättre dag än igår.
Imorgon ska jag läsa om To kill medans jag passar på att utnyttja mina presentkort jag fick på mors dag.
Lite sol på det..

Inga kommentarer: