2012-10-17

Asså John!

Min man som jag ibland älskar djupt (dock inte idag) har gjort något på min dator så att min blogg, mitt youtubekonto och mitt googlekonto numera är kopplat till hans nya gmail.
Jag fattar ÖVERHUVUDTAGET inte hur det gick till och dessutom så verkar det inte gå att göra ogjort utan att hela bloggen raderas.
Jag blir galen på riktigt.
Det finns ingen support, ingen man kan ringa och min mailadress är helt borttagen från alla konton.
John bara skakade på huvudet och fattar inte själv vad han har gjort.
Han försökte bara ladda ner ett spel. Or so he says.
Kanske CIA kommer snart och knackar på och skickar han till Guantanamo där dom bryter ner han lite med hjälp av dålig musik (pojkband hett tips) och sen rekryterar han till den hackarn av rang han tydligen är.
I väntan på det sitter jag här tio långa fingernaglar fattigare och försöker förstå hur i h-e det här gick till.

Inga kommentarer: