2012-06-23

Dagen efter midsommar

Midsommar blev en riktigt lyckad tillställning.
Leif gjorde så fint med ljuset och kopplade tom in en rökmaskin på kvällen.
Och vädret. Hapiness.
Vi lekte massa lekar, åt silllunch, jordgubbstårta och grillade lamm senare.
Ännu mer lekar följes av musikquiz och sen disco.
Stare och Lucia samt Leia och Björn kikade förbi senare på kvällen.
Jag tvingade mig själv i säng runt två, dom sista tappra gav upp halv sju, ungefär samtidigt som Noer valde att släpa upp mig.
Va inte helt pigg direkt på morgonen men vi har haft en lugn och skön dag.
Ganska härligt att det har vart mulet idag.
Nu river vi tält och Noer busar med sina favvokillar Roger och Leif.
Eller Jogej och Leif som han säger.
Snart blir det film, fotboll och sängen.
Imorgon blir det ut på äventyr igen.
Lite pics:
Silllunch


Skönt gäng.

Tipspromenad


Häng på beach i 25 grader sol

Snygg-Elin

Hennes lika snygga familj och dom enda som vågade bada.

Hem för tårtkalas.

Svåra människor

Leif hetsade Tore att snapsa

Ett lag vann allt. Inte mitt.

Kolla hur fint.

Dans till rökmaskin

Dom sista tappra

Går och lägger mig emot min vilja.

Inga kommentarer: