2012-06-30

Blue

Sitter ute efter att ha grillat.
Har haft två härliga dagar ensam med Noer. Idag hälsade Björn och Simon på en sväng och grillade korv och gick igenom lite praktiska saker inför att dom tar Noer på torsdag. Han kommer ha roligt där.
Sen behöver John och Noer verkligen dom hör tre dagarna innan ensamma.
Dom har saknat varann.
Det ska bli roligt att åka imorgon men samtidigt känner jag mig helt gråtfärdig över att vara ifrån min älskling en heeeel vecka.
Jag fattar inte hur folk gör som är borta mycket från sina kids.
Hur står dom ut?
Tänk om det händer nått och jag inte är där?
Ångest.
Har köpt sju små paket som han ska få öppna från mig varje morgon när jag är borta. Haha, ni fattar. Trasig människa.
Det enda han vill ha i hela världen är en vit bil med klistermärken och fyra avgasrör.
Kan nån hojta till om ni hittar en sån för jag har letat ett år.
Idag fick han två små stickor i sin lilla fot och grinade så tårarna sprutade när jag skulle ta bort dom men var ändå så modig att han låg helt stilla.
Världens finaste kille.
Märker att jag är helt osammanhängande nu men det är exakt så jag känner mig, splittrad.
Lite PMS på det...
Ska nog lägga mig samtidigt som prinsen idag.



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: