2011-11-22

Happy

Det här har vart min bästa födelsedag ever. Med undantag från den gången jag fick en jolle när jag var typ 11.
Min underbara son sjöng för mig imorse när jag fick frukost på sängen, min assjuka man körde mig till massa affärer där jag fick handla medans han låg och typ dog i bilen.
Mona och hennes bedårande unge kom förbi på fika och sen besök av min fina familj med god mat, skumpa och rolig film.
Plus alla söta meddelanden på telefon och på Facebook.
Känner mig väldigt älskad och bortskämd.
34 känns helt ok. Fick hursomhelst fortfarande visa leg på bolaget i helgen : )

4 kommentarer:

Anonym sa...

Uiiiaaahhhhhhhhhhh, Stort grattis från familjen Casado (Jess)

Noer sa...

Tack goding. Hur mår sessan?

Linda sa...

Grattis vännen! Du förtjänar att skämmas bort! Kram

Noer sa...

Hurra för Linda ;)