2011-05-23

Fab helg.

Vilken helg!
Jag och John firade Noer på förmiddagen i lördags och han blev superlycklig över sin springcyckel.
Han har knappt släppt den i fem minuter sen dess. Helt otroligt att se hur bra han är på att balansera på en gång. Sen hämtade Noers farmor och Håkan honom och stacka iväg på äventyr medans vi gick på bröllopet som var jättefint.
En helt fantastik dag och kväll förutom att jag var så sinnesjukt nervös inför mitt tal.
Sådär svimfärdigt nervös, började såklart grina typ det första jag gjorde när det väl var dags.
Jag känner ingen blödigare människa än mig själv. Skulle vara Felicia och Mona då.
Mycket känslor, precis som det ska vara på ett bröllop.

I går hade vi kalas för Noer med familjen. Totalt 21 pers som kom och gick i omgångar och det var jättemysigt förutom att Noer var så himla trött, det blev lite för mkt uppmärksamhet så tillslut ville han inte ens öppna paket. Första gången det har hänt i världshistorien tror jag.
Han fick iaf jättfina saker som vi kommer ha mycket rolig med i sommar så tack alla som kom och firade tröttmössan.

Nu är vi sjuka båda jag och John och även om det suger så får man ändå vara tacksam för timingen.
Hade inte velat missa den här helgens äventyr.

Inga kommentarer: