2011-02-03

The Secret

2011 kommer vara året när våra liv förändras drastiskt till det bättre. In med mera utmaningar, hälsotänk och kvalitetstid och ut med färdiga köttbullar(om än ekologiska), stress och ångest över städning. Dags för nya jobb, städfirma och helger ihop hela familjen. Vill vara mer i skogen, pyssla och måla mer med Noer och glömma bort tv:n, börja spela badminton ihop med John och få egentid att träna själv. 2011 är året jag äntligen ska testa yoga. Spikmatta vill jag ha också och en skön läsfåtölj med en fin golvlampa brevid. Ska börja ta dom där långa baden som aldrig blir av med tända ljus och rosa badbomber och Zelmani på i bakgrunden. Jag vill träffa vänner mer, dricka te ihop och snacka bort flera timmar. Ofta. 2011 är året jag ska få bättre tålamod. Där kommer yogan in. Körkortet ska vara klart i år också så jag kan ta med Noer på ävenyr när som helst (och var som helst). Det får räcka för nu. Men det här året kommer bli fantastiskt. Så blir det.

2 kommentarer:

Linda sa...

Har du läst boken Kärnfrisk familj??
Jag har precis köpt den :-) Allt du skrivit om i detta inlägg är som taget från den ...
Kram

G sa...

*googlar in på adlibris.se*
Tack babe