2011-02-11

Ögonfransförlängning

Två månder sen ögonfransförlängningen och det var verkligen dags att göra om dom. Har kännt mig lite som en nakenhund senaste veckan. Jag är ändå amazed över att det har hållt så länge. Skulle säga att det var riktigt snyggt i tre veckor och snyggt i tre till och sen är det dags att underhålla. Ändå, mycket längre tid än var typ naglar håller och det har vart helt ljuvligt att slippa sminka sig på en och en halv månad. Idag kom "min" franstjej igen och en tjejkompis passade på att komma över och få sina gjorda också. In action på köksbordet här: Missade fota när hon va klar men hon blev urtjusig. Här är mina nya och jag älskar dom. Och nej, jag är som bekant ingen fotograf och är inte påtänd även om mina pupiller ser locco ut.

1 kommentar:

Linda sa...

Åhhh...nästa gång vill jag också komma :-)