2009-04-01

Mardrömsveckan

Jag har undrat förut hur folk gör som blir magsjuka men har barn att ta hand om under tiden. Shit, nu vet jag. Jag tror iof att jag fick matförgiftning för så dålig som jag blev i måndags har jag nog aldrig vart förut. Klockan åtta på kvällen började jag må akut illa och sen låg jag och skakade i sängen tills jag lyckades kräkas någon gång vid ett. Dagen efter var John tvungen att åka in till jobbet i några timmar och jag var ensam med Noer. John ringde runt för att få hit någon men ingen kunde. Det var nog det värsta jag vart med om. Jag hade sån kramp i magen att jag inte kunde stå upp och mådde sådär illa som jag gjorde under graviditeten,så när man blir helt kallsvettig och yr. Att behöva mata Noer med spagetti och köttfärssås då var ingen hit direkt. John var borta i fyra timmar och ett tag var jag tvungen att sätta Noer i spjälsängen för jag var helt säker på att jag skulle tuppa av och vågade inte ha honom krypandes omkring då. Total mardröm. Jag ska aldrig mer försöka klara allt själv medans jag är sjuk. Never ever ever.

Inga kommentarer: