2015-11-08

Helgen

Kollade in Box som imponerade på Noer men va sååå seg. 3! Timmar lång. Borde ha bantats till 1 timme.
Noer somnade en sekund efter att han satt sig i taxin.
På lördagen var det första inomhusträningen på fotbollen och alla barn sprang sig illröda i ansiktet. Så värdo tid däremot.
Från tisdagar kl 18 till lördagar kl 16. Suck.
Sen hämtade Rille och Ville upp oss och vi åkte och hälsade på Frida och Emanuel som bjöd på smarrig mat.
Noer sov över och körde iväg mig mitt i Så mycket bättre för han ville "Va ensam med Frida och Emanuel" så jag fick åka hem själv till ett tomt hus.
Noer vaknade tydligen 0530. Så sjukt, det har han inte gjort sen han va spädis. Igår vaknade han 09. Stackars Frida.
Men de var på bio sen på förmiddagen och jag fick tillbaka han efter lunch.
Låång sovmorgon för mig. Bliss.
Nu ska vi fixa lite till John på fars dag som inte kommer hem förens sent ikväll.
Bummer.

Inga kommentarer: