2015-08-31

Helgen

Vi drog tidigt från jobbet och åkte till Gröna Lund för att se Lundell. Det var en treplus konsert så vi pep vidare till Söder där vi mötte upp Erik vilket va en skojig överraskning.
Dagen efter träffade vi Frida o Magnus och drog sen vidare till Popaganda för Lorentz.
Så trevlig festival det där. John fick feeling och började bada. Jag fick inte behålla korken på min vattenflaska men två kollar bredvid mig höll i varsin ölsejdel av tjockt glas som glatt såldes. Pints. Hur ologiskt?
Lorentz va fantastisk. Så jävla bra.
Sen blev jag trött och ville hem och vi lyssnade på Seinabo Sey från balkongen på Clarion där hon tog upp Timbuktu och Oskar Linnros. Också så bra konsert.
Grymt kul helg. Tack alla inblandade och Mondinis som fixade en superhelg till vår älskling också. Kan fortfarande inte tro att han valde att gå ut i skogen och plocka blåbär framför Gröna Lund men det glädjer mig!

Inga kommentarer: