2015-03-29

Ät-lördagen

Brunch med Frida, Rille, John, Carin o Massi på Clarion Skanstull.
Smarrigt värre även om Rille gick lite banans och drog fyra våfflor och fem pannkakor. Efter varmrätten. Madness.
Sen drog vi vidare till Himlen och kollade in utsikten.
När övriga gänget drog hem passade vi på att gå på Trevligt Folk. Norpan sov över hos Julia nämligen så vi va barnfria i stan.
Jag gillade den jättemycket. Väl värd all bra kritik.
Sen vid nio testade vi Bon Bon som jag hört mkt gott om och det va kanske den bästa restaurangen jag vart på i stockholm.
Så kul koncept att de inte har en meny utan går titt som tätt runt med smårätter man kan välja mellan om man tycker det ser schysst ut. Alla kostar 55 kr styck.
Så himla vällagat och fantastiskt gott.
John fick tårar i ögonen flera gånger. Haha.
Urhärlig lördag. Men nu längtar jag efter min onge som John är och hämtar.

Inga kommentarer: