2014-09-24

Sabla otur

I förrgår hade jag typ onda ögat på mig.
Tappade min Iphone i golvet i Forum som sprack i miljarder bitar, tre minuter senare så ramlar min handväska av min axel för att axelbandet gick av (?), har det någonsin hänt nån och sen tog jag upp ett pärlarmband hemma som exploderade av pärlor i min hand.
Väl på jobbet dan efter så tappade jag min jobbmobil i golvet som också gick sönder.
Ärligt asså.
Fick beställa en Iphone 6 men det verkar ju va flera veckors väntetid och så länge fick jag köpa en asgammal modell för 200 spänn som man inte ens kan surfa med.
Har inga kontakter kvar och får gissa mig till vem som messar beroende på hur de skriver.
Sen förlorade vi en budgivning på ett fint radhus också som gick för orimliga pengar.


Idag har vart en bättre dag, tills jag satte mig och gjorde våra räkningar som slutade på trettio-någonting. Suck. Vissa månader alltså. Bummers.

Inga kommentarer: