2014-04-17

Blondinbella

Jag är som bekant inte alltid ett fan av Blondinbella. Men jag tycker hon är en bra feministisk förebild även om hon inte inser det själv. Än.
Men det här är så himla modigt och kommer hjälpa så himla många tjejer och killar med dåligt självförtroende på grund av sin problemhy.
Jag har aldrig haft finnar men fick ganska ofta munsår i tonåren och det var verkligen hemskt varje gång.
Mådde så himla dåligt och ville inte gå ut och kunde inte tänka på något annat.
Och då har jag inte en enda gång blivit retad för det.
Orkar inte ens tänka på hur man mår om man i så ung ålder får höra massa skällsord för hur man ser.
Helt vidrigt.
Därför tycker jag att det här va så jävla modigt, hon är trots allt ganska ung fortfarande och framförallt väldigt känd.
Bra jobbat!

 *håller tummarna för att hon inte lanserar nån "magiskt" produkt mot problemhy snart. Kommer känna mig smart då...*

Inga kommentarer: