2011-08-26

I väntans tider.

Jag är stressad nu.Inatt sov jag typ ingenting. Delvis för att jag vaknade av att Noer lagt sig horisontellt mellan mig och John och jag hade två kalla små fötter i ryggen och dels för att jag drömt så konstigt.
Senaste veckan har Noer kommit in till oss varje natt och hur mysigt det än är så är det svårt att sova med nån som snurrar runt, gnisslar tänder (helt hemskt) och vägrar ha täcke.
Hur kan min unge ogilla att ha täcke på sig??
Jag älskar täcken. Kan inte sova utan ens på högsommaren.
Resultat blir att han drar av täcket från mig också och då vaknar jag. Såklart.

Inatt drömde jag att jag var på festival (hurra) men att jag satt och babblade så mycket med min mormor som jag av oklar anledning släpat med så jag missade The Cure.
Hua.

Nu vill jag bara sätta tiden på fastforward och landa när lägenheten är såld och besiktningen på huset gjord.
Tills dess blir det nog inte mycket sömn. Med eller utan lillprinsen.

1 kommentar:

Linda sa...

Jag är likadan. Kan inte sova utan täcke! Hur varmt det än är. Och jag förundras alltid över våra tjejer som hatar täcke och som alltid sparkar bort det.

Lilla mamman går alltid dit på kvällen och lägger på täcket på dem innan jag går och lägger mig :-) Ser ju grymt obehagligt ut...